lunes, 1 de junio de 2020

BON DIA  A TOTS I A TOTES!!

Cóm duis aquest dies que ja comença a fer calor?
Vos duc una activitat molt important, ja que amb aquesta calor que fa, al meu ordinador li costa molt 
fer feina.. NO SÉ QUÈ LI PASSA!!! NECESSIT LA VOSTRA AJUDA.

Les lletres s'han tornat loques, i s'han mogut de puesto... ara m'haureu d'ajudar a col·locar-les o a canviar-les per la lletra correcta. M'AJUDAU??

↓↓↓↓CLICAU AQUI↓↓↓↓

ACTIVITAT

Quan acabeu, me podeu enviar les oracions escrites amb les lletres que toca, que estiguin correctes al meu correu maxamenalopez@educaib.eu fent una foto i així podré veure cóm ho heu fet i m'ajudareu a trobar els erros que està fent el meu ordinador

Esper les vostres respostes i si me voleu enviar qualque video ja sabeu que estaré encantada de veurer-vos!

Vos envio una abraçada molt forta!

Marian 💋💋💋

No hay comentarios:

Publicar un comentario